1 / 3
MAKALE
(YOKSIS)
1 / 2
BİLDİRİ
(YOKSIS)
4 / 5
KİTAP
(YOKSIS)
0 / 0
PROJE
(YOKSIS)
0 / 0
ATIF
(YOKSIS)
2 / 5
YAYINLAR
(GOOGLE SCHOLAR)
27
ATIF
(GOOGLE SCHOLAR)
3
H-INDEX
(GOOGLE SCHOLAR)
1
i10-INDEX
(GOOGLE SCHOLAR)
0 / 9.6
MAKALE
(TESV)
0 / 1.8
BİLDİRİ
(TESV)
16.2 / 20.7
KİTAP
(TESV)
İstatistiklerde ilk sayı Bitlis Eren Üniversitesine kadronuzun geldikten sonraki yayınlarınızı içermektedir. İkinci sayı ise tüm yayınlarınızı içermektedir.
YÖKSİS Veri Girişi İçin Tıklayınız.
Google Scholar Yıllık Atıf Gelişimi
Birimine ait 26 makalenin 1 tanesi bu personele aittir. Birim ortalaması 1.73
Birimine ait 51 bildirinin 1 tanesi bu personele aittir. Birim ortalaması 3.4
Birimine ait 21 kitap 4 tanesi bu personele aittir. Birim ortalaması 1.4

Makaleler

Makale Adı : Generation Z Young Consumers’ Sustainable Purchasing Behaviors and Intent to Purchase Recyclable Products: A Comprehensive Study in Turkey using SEM
Yazar Bilgisi : ARMUTCU BARIŞ, TAN MUHAMMED FURKAN
Dergi Adı : Luminous Insights LLC
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Marka Tatmini, Güveni ve Sadakati Arasındaki İlişkinin Sosyal Medya İletişimi Kapsamında İncelenmesi
Yazar Bilgisi : TAN MUHAMMED FURKAN, ÇOLAKOĞLU EMRE
Dergi Adı : Gaziantep University Journal of Social Sciences
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : DENEYİMSEL PAZARLAMANIN MARKA TERCİHİ, MARKA SADAKATİ VE MARKA ÖZGÜNLÜĞÜNE ETKİSİ: GİYİM ÜRÜNLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazar Bilgisi : AKSOY HASAN, TAN MUHAMMED FURKAN
Dergi Adı : Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayın Tarihi : 2021

Bildiriler

Bildiri Adı : A Study on Intentions of Generation Z Consumers to Buy Recyclable Products
Etkinlik Adı : Research Innovations in Sustainable Marketing: A Global Symposium RISM2023
Bildiri Türü : Özet bildiri
Yazar Bilgisi : ARMUTCU BARIŞ,TAN MUHAMMED FURKAN
Alan Bilgisi : Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik>Uluslararası Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 14.03.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi : 16.03.2023
Basım Tarihi : 02.10.2023
Bildiri Adı : Tüketicilerin Çevre Dostu Ürünlere Karşı Tutumları Üzerine Bir Araştırma
Etkinlik Adı : 4. Uluslararası Mardin Artuklu Bilimsel Araştırmalar Kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Yazar Bilgisi : TAN MUHAMMED FURKAN,TAN AHMET,Özyurt Hatice Kübra
Alan Bilgisi : Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Uluslararası Pazarlama>Girişimcilik ve Pazarlama>Tüketici Davranışı,Çevre Dostu Ürün,Tutum
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.08.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi : 08.08.2020
Basım Tarihi : 20.08.2020

Kitap/Kitap Bölümleri

Kitap Adı : Değişen Tüketici Davranışları
Katkı Düzeyi : Bölüm(ler)
Yazar Adı : TAN MUHAMMED FURKAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Girişimcilik ve Pazarlama>Dijital Pazarlama>Tüketici, Tüketici Davranışı, Pazarlama
Yayın Evi : Eğitim Yayınevi
Yayın Dili : Türkçe
Bölüm Adı : Tüketici Davranışı Türleri, Avantajları ve Dezavantajları
Basım Türü : Basılı
YIL : 2024
Kitap Adı : Temel Pazarlama Bilgisi
Katkı Düzeyi : Bölüm(ler)
Yazar Adı : TAN MUHAMMED FURKAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Ürün ve Marka Yönetimi>Pazarlama Araştırmaları>Pazarlama, Tüketici Davranışı, Marka, Markalaşma
Yayın Evi : Astana Yayınları
Yayın Dili : Türkçe
Bölüm Adı : Marka ve Markalaşma
Basım Türü : Basılı
YIL : 2024
Kitap Adı : Yapay Zeka, Blockchain ve Nesnelerin İnterneti Alan Uygulamaları Kitap Serisi
Katkı Düzeyi : Bölüm(ler)
Yazar Adı : ARMUTCU BARIŞ, TAN MUHAMMED FURKAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Yönetim Bilişim Sistemleri>Yapay Zeka Teknolojileri ve Yönetimi>Veri Bilimi ve Analitiği>Teknoloji ve Yenilik Yönetimi>Yapay Zeka,Üretken Yapay Zeka,Veri Madenciliği,Alan Uygulamaları
Yayın Evi : Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti.
Yayın Dili : Türkçe
Bölüm Adı : Yapay Zeka İle Pazarlama Alanında Yenilikçi Dönüşüm
Basım Türü : Basılı
YIL : 2023
Kitap Adı : İnovasyon Yönetimi ve İnovatif Metaverse Devrimi
Katkı Düzeyi : Bölüm(ler)
Yazar Adı : TAN AHMET, TAN MUHAMMED FURKAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Yönetim ve Organizasyon>Örgütsel Davranış>Girişimcilik>Stratejik Yönetim>İnovasyon Yönetimi, İnovatif Metaverse,Yenilikçilik,Örgüt Kültürü,Liderlik,İnovasyon,Örgütsel İletişim,Yaratıcılık,İnovasyon Ekosistemi,Metaverse,Yapay Zeka,Bilgi Toplumu
Yayın Evi : Anı Yayıncılık
Yayın Dili : Türkçe
Bölüm Adı : Teknoloji ve İnovasyon
Basım Türü : Basılı
YIL : 2023
Kitap Adı : Dijital Pazarlamanın Evrimi
Katkı Düzeyi : Bölüm(ler)
Yazar Adı : TAN MUHAMMED FURKAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Dijital Pazarlama>Tüketici Davranışları>Girişimcilik ve Pazarlama>Dijital Pazarlama,Tüketici Davranışı,Sosyal Medya
Yayın Evi : Eğitim Yayınevi
Yayın Dili : Türkçe
Bölüm Adı : Dijital Pazarlamanın Tarihsel Gelişim Süreci
Basım Türü : Basılı
YIL : 2022

Projeler

Henüz Proje Bilgisi Bulunmamaktadır.

Sanatsal Faaliyetler

Henüz Sanatsal Faaliyet Bilgisi Bulunmamaktadır.

Tasarım Bilgisi

Henüz Tasarım Bilgisi Bulunmamaktadır.

Öğrenim Bilgileri

Doktora

2019 -

İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/ÜRETİM YÖNETİM VE PAZARLAMA (DR)/

Tez Adı:

Lisans

2011 - 2016

HASAN KALYONCU ÜNİVERSİTESİ

İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR. (TAM BURSLU)/

Tez Adı:

Yüksek Lisans

2016 - 2019

GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/ULUSLARARASI TİCARET VE PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)/

Tez Adı: Deneyimsel pazarlamanın marka tercihi, marka sadakati ve marka özgünlüğüne etkisi: Giyim ürünleri üzerine bir araştırma

Akademik Görev Deneyim

ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

2023 -

BİTLİS EREN ÜNİVERSİTESİ

ADİLCEVAZ MESLEK YÜKSEKOKULU / MUHASEBE VE VERGİ BÖLÜMÜ