1
MAKALE
(YOKSIS)
0
BİLDİRİ
(YOKSIS)
2
KİTAP
(YOKSIS)
0
PROJE
(YOKSIS)
0
ATIF
(YOKSIS)
0
YAYINLAR
(GOOGLE SCHOLAR)
21
ATIF
(GOOGLE SCHOLAR)
2
H-INDEX
(GOOGLE SCHOLAR)
1
i10-INDEX
(GOOGLE SCHOLAR)
6
MAKALE
(TESV)
0
BİLDİRİ
(TESV)
7.2
KİTAP
(TESV)
YÖKSİS Veri Girişi İçin Tıklayınız.
Google Scholar Yıllık Atıf Gelişimi
Birimine ait 21 makalenin 1 tanesi bu personele aittir. Birim ortalaması 1.62
Birimine ait 43 bildirinin 0 tanesi bu personele aittir. Birim ortalaması 3.31
Birimine ait 16 kitap 2 tanesi bu personele aittir. Birim ortalaması 1.23

Makaleler

Makale Adı : Generation Z Young Consumers’ Sustainable Purchasing Behaviors and Intent to Purchase Recyclable Products: A Comprehensive Study in Turkey using SEM
Yazar Bilgisi : ARMUTCU BARIŞ, TAN MUHAMMED FURKAN
Dergi Adı : Luminous Insights LLC
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Marka Tatmini, Güveni ve Sadakati Arasındaki İlişkinin Sosyal Medya İletişimi Kapsamında İncelenmesi
Yazar Bilgisi : TAN MUHAMMED FURKAN, ÇOLAKOĞLU EMRE
Dergi Adı : Gaziantep University Journal of Social Sciences
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : DENEYİMSEL PAZARLAMANIN MARKA TERCİHİ, MARKA SADAKATİ VE MARKA ÖZGÜNLÜĞÜNE ETKİSİ: GİYİM ÜRÜNLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazar Bilgisi : AKSOY HASAN, TAN MUHAMMED FURKAN
Dergi Adı : Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayın Tarihi : 2021

Bildiriler

Henüz Bildiri Bilgisi Bulunmamaktadır.

Kitap/Kitap Bölümleri

Kitap Adı : Yapay Zeka, Blockchain ve Nesnelerin İnterneti Alan Uygulamaları Kitap Serisi
Katkı Düzeyi : Bölüm(ler)
Yazar Adı : ARMUTCU BARIŞ, TAN MUHAMMED FURKAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Yönetim Bilişim Sistemleri>Yapay Zeka Teknolojileri ve Yönetimi>Veri Bilimi ve Analitiği>Teknoloji ve Yenilik Yönetimi>Yapay Zeka,Üretken Yapay Zeka,Veri Madenciliği,Alan Uygulamaları
Yayın Evi : Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti.
Yayın Dili : Türkçe
Bölüm Adı : Yapay Zeka İle Pazarlama Alanında Yenilikçi Dönüşüm
Basım Türü : Basılı
YIL : 2023
Kitap Adı : İnovasyon Yönetimi ve İnovatif Metaverse Devrimi
Katkı Düzeyi : Bölüm(ler)
Yazar Adı : TAN AHMET, TAN MUHAMMED FURKAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Yönetim ve Organizasyon>Örgütsel Davranış>Girişimcilik>Stratejik Yönetim>İnovasyon Yönetimi, İnovatif Metaverse,Yenilikçilik,Örgüt Kültürü,Liderlik,İnovasyon,Örgütsel İletişim,Yaratıcılık,İnovasyon Ekosistemi,Metaverse,Yapay Zeka,Bilgi Toplumu
Yayın Evi : Anı Yayıncılık
Yayın Dili : Türkçe
Bölüm Adı : Teknoloji ve İnovasyon
Basım Türü : Basılı
YIL : 2023
Kitap Adı : Dijital Pazarlamanın Evrimi
Katkı Düzeyi : Bölüm(ler)
Yazar Adı : TAN MUHAMMED FURKAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Dijital Pazarlama>Tüketici Davranışları>Girişimcilik ve Pazarlama>Dijital Pazarlama,Tüketici Davranışı,Sosyal Medya
Yayın Evi : Eğitim Yayınevi
Yayın Dili : Türkçe
Bölüm Adı : Dijital Pazarlamanın Tarihsel Gelişim Süreci
Basım Türü : Basılı
YIL : 2022

Projeler

Henüz Proje Bilgisi Bulunmamaktadır.

Sanatsal Faaliyetler

Henüz Sanatsal Faaliyet Bilgisi Bulunmamaktadır.

Tasarım Bilgisi

Henüz Tasarım Bilgisi Bulunmamaktadır.

Öğrenim Bilgileri

Doktora

2019 -

İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/ÜRETİM YÖNETİM VE PAZARLAMA (DR)/

Tez Adı:

Lisans

2011 - 2016

HASAN KALYONCU ÜNİVERSİTESİ

İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR. (TAM BURSLU)/

Tez Adı:

Yüksek Lisans

2016 - 2019

GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/ULUSLARARASI TİCARET VE PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)/

Tez Adı: Deneyimsel pazarlamanın marka tercihi, marka sadakati ve marka özgünlüğüne etkisi: Giyim ürünleri üzerine bir araştırma

Akademik Görev Deneyim

ÖĞRETİM GÖREVLİSİ

2023 -

BİTLİS EREN ÜNİVERSİTESİ

ADİLCEVAZ MESLEK YÜKSEKOKULU / MUHASEBE VE VERGİ BÖLÜMÜ