Makaleler
Makale Adı : Generation Z Young Consumers’ Sustainable Purchasing Behaviors and Intent to Purchase Recyclable Products: A Comprehensive Study in Turkey using SEM
Yazar Bilgisi : ARMUTCU BARIŞ, TAN MUHAMMED FURKAN
Dergi Adı : Luminous Insights LLC
Yayın Tarihi : 2023
Dergi Adı : Luminous Insights LLC
Yayın Tarihi : 2023
Makale Adı : Marka Tatmini, Güveni ve Sadakati Arasındaki İlişkinin Sosyal Medya İletişimi Kapsamında İncelenmesi
Yazar Bilgisi : TAN MUHAMMED FURKAN, ÇOLAKOĞLU EMRE
Dergi Adı : Gaziantep University Journal of Social Sciences
Yayın Tarihi : 2021
Dergi Adı : Gaziantep University Journal of Social Sciences
Yayın Tarihi : 2021
Makale Adı : DENEYİMSEL PAZARLAMANIN MARKA TERCİHİ, MARKA SADAKATİ VE MARKA ÖZGÜNLÜĞÜNE ETKİSİ: GİYİM ÜRÜNLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazar Bilgisi : AKSOY HASAN, TAN MUHAMMED FURKAN
Dergi Adı : Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayın Tarihi : 2021
Dergi Adı : Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayın Tarihi : 2021
Bildiriler
Bildiri Adı : A Study on Intentions of Generation Z Consumers to Buy Recyclable Products
Etkinlik Adı : Research Innovations in Sustainable Marketing: A Global Symposium RISM2023
Bildiri Türü : Özet bildiri
Yazar Bilgisi : ARMUTCU BARIŞ,TAN MUHAMMED FURKAN
Alan Bilgisi : Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik>Uluslararası Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 14.03.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi : 16.03.2023
Basım Tarihi : 02.10.2023
Bildiri Türü : Özet bildiri
Yazar Bilgisi : ARMUTCU BARIŞ,TAN MUHAMMED FURKAN
Alan Bilgisi : Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Sosyal Pazarlama ve Sürdürülebilirlik>Uluslararası Pazarlama
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 14.03.2023
Etkinlik Bitiş Tarihi : 16.03.2023
Basım Tarihi : 02.10.2023
Bildiri Adı : Tüketicilerin Çevre Dostu Ürünlere Karşı Tutumları Üzerine Bir Araştırma
Etkinlik Adı : 4. Uluslararası Mardin Artuklu Bilimsel Araştırmalar Kongresi
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Yazar Bilgisi : TAN MUHAMMED FURKAN,TAN AHMET,Özyurt Hatice Kübra
Alan Bilgisi : Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Uluslararası Pazarlama>Girişimcilik ve Pazarlama>Tüketici Davranışı,Çevre Dostu Ürün,Tutum
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.08.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi : 08.08.2020
Basım Tarihi : 20.08.2020
Bildiri Türü : Tam metin bildiri
Yazar Bilgisi : TAN MUHAMMED FURKAN,TAN AHMET,Özyurt Hatice Kübra
Alan Bilgisi : Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Uluslararası Pazarlama>Girişimcilik ve Pazarlama>Tüketici Davranışı,Çevre Dostu Ürün,Tutum
Etkinlik Başlangıç Tarihi : 07.08.2020
Etkinlik Bitiş Tarihi : 08.08.2020
Basım Tarihi : 20.08.2020
Kitap/Kitap Bölümleri
Kitap Adı : Değişen Tüketici Davranışları
Katkı Düzeyi : Bölüm(ler)
Yazar Adı : TAN MUHAMMED FURKAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Girişimcilik ve Pazarlama>Dijital Pazarlama>Tüketici, Tüketici Davranışı, Pazarlama
Yayın Evi : Eğitim Yayınevi
Yayın Dili : Türkçe
Bölüm Adı : Tüketici Davranışı Türleri, Avantajları ve Dezavantajları
Basım Türü : Basılı
YIL : 2024
Yazar Adı : TAN MUHAMMED FURKAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Girişimcilik ve Pazarlama>Dijital Pazarlama>Tüketici, Tüketici Davranışı, Pazarlama
Yayın Evi : Eğitim Yayınevi
Yayın Dili : Türkçe
Bölüm Adı : Tüketici Davranışı Türleri, Avantajları ve Dezavantajları
Basım Türü : Basılı
YIL : 2024
Kitap Adı : Temel Pazarlama Bilgisi
Katkı Düzeyi : Bölüm(ler)
Yazar Adı : TAN MUHAMMED FURKAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Ürün ve Marka Yönetimi>Pazarlama Araştırmaları>Pazarlama, Tüketici Davranışı, Marka, Markalaşma
Yayın Evi : Astana Yayınları
Yayın Dili : Türkçe
Bölüm Adı : Marka ve Markalaşma
Basım Türü : Basılı
YIL : 2024
Yazar Adı : TAN MUHAMMED FURKAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Tüketici Davranışları>Ürün ve Marka Yönetimi>Pazarlama Araştırmaları>Pazarlama, Tüketici Davranışı, Marka, Markalaşma
Yayın Evi : Astana Yayınları
Yayın Dili : Türkçe
Bölüm Adı : Marka ve Markalaşma
Basım Türü : Basılı
YIL : 2024
Kitap Adı : Yapay Zeka, Blockchain ve Nesnelerin İnterneti Alan Uygulamaları Kitap Serisi
Katkı Düzeyi : Bölüm(ler)
Yazar Adı : ARMUTCU BARIŞ, TAN MUHAMMED FURKAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Yönetim Bilişim Sistemleri>Yapay Zeka Teknolojileri ve Yönetimi>Veri Bilimi ve Analitiği>Teknoloji ve Yenilik Yönetimi>Yapay Zeka,Üretken Yapay Zeka,Veri Madenciliği,Alan Uygulamaları
Yayın Evi : Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti.
Yayın Dili : Türkçe
Bölüm Adı : Yapay Zeka İle Pazarlama Alanında Yenilikçi Dönüşüm
Basım Türü : Basılı
YIL : 2023
Yazar Adı : ARMUTCU BARIŞ, TAN MUHAMMED FURKAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Yönetim Bilişim Sistemleri>Yapay Zeka Teknolojileri ve Yönetimi>Veri Bilimi ve Analitiği>Teknoloji ve Yenilik Yönetimi>Yapay Zeka,Üretken Yapay Zeka,Veri Madenciliği,Alan Uygulamaları
Yayın Evi : Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık Tic. Ltd. Şti.
Yayın Dili : Türkçe
Bölüm Adı : Yapay Zeka İle Pazarlama Alanında Yenilikçi Dönüşüm
Basım Türü : Basılı
YIL : 2023
Kitap Adı : İnovasyon Yönetimi ve İnovatif Metaverse Devrimi
Katkı Düzeyi : Bölüm(ler)
Yazar Adı : TAN AHMET, TAN MUHAMMED FURKAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Yönetim ve Organizasyon>Örgütsel Davranış>Girişimcilik>Stratejik Yönetim>İnovasyon Yönetimi, İnovatif Metaverse,Yenilikçilik,Örgüt Kültürü,Liderlik,İnovasyon,Örgütsel İletişim,Yaratıcılık,İnovasyon Ekosistemi,Metaverse,Yapay Zeka,Bilgi Toplumu
Yayın Evi : Anı Yayıncılık
Yayın Dili : Türkçe
Bölüm Adı : Teknoloji ve İnovasyon
Basım Türü : Basılı
YIL : 2023
Yazar Adı : TAN AHMET, TAN MUHAMMED FURKAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Yönetim ve Organizasyon>Örgütsel Davranış>Girişimcilik>Stratejik Yönetim>İnovasyon Yönetimi, İnovatif Metaverse,Yenilikçilik,Örgüt Kültürü,Liderlik,İnovasyon,Örgütsel İletişim,Yaratıcılık,İnovasyon Ekosistemi,Metaverse,Yapay Zeka,Bilgi Toplumu
Yayın Evi : Anı Yayıncılık
Yayın Dili : Türkçe
Bölüm Adı : Teknoloji ve İnovasyon
Basım Türü : Basılı
YIL : 2023
Kitap Adı : Dijital Pazarlamanın Evrimi
Katkı Düzeyi : Bölüm(ler)
Yazar Adı : TAN MUHAMMED FURKAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Dijital Pazarlama>Tüketici Davranışları>Girişimcilik ve Pazarlama>Dijital Pazarlama,Tüketici Davranışı,Sosyal Medya
Yayın Evi : Eğitim Yayınevi
Yayın Dili : Türkçe
Bölüm Adı : Dijital Pazarlamanın Tarihsel Gelişim Süreci
Basım Türü : Basılı
YIL : 2022
Yazar Adı : TAN MUHAMMED FURKAN
Alan Bilgisi :Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Dijital Pazarlama>Tüketici Davranışları>Girişimcilik ve Pazarlama>Dijital Pazarlama,Tüketici Davranışı,Sosyal Medya
Yayın Evi : Eğitim Yayınevi
Yayın Dili : Türkçe
Bölüm Adı : Dijital Pazarlamanın Tarihsel Gelişim Süreci
Basım Türü : Basılı
YIL : 2022
Projeler
Henüz Proje Bilgisi Bulunmamaktadır.
Sanatsal Faaliyetler
Henüz Sanatsal Faaliyet Bilgisi Bulunmamaktadır.
Tasarım Bilgisi
Henüz Tasarım Bilgisi Bulunmamaktadır.
Öğrenim Bilgileri
Doktora
2019 -
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/ÜRETİM YÖNETİM VE PAZARLAMA (DR)/
Tez Adı:
Lisans
2011 - 2016
HASAN KALYONCU ÜNİVERSİTESİ
İKTİSADİ, İDARİ VE SOSYAL BİLİMLER FAKÜLTESİ/İŞLETME BÖLÜMÜ/İŞLETME PR. (TAM BURSLU)/
Tez Adı:
Yüksek Lisans
2016 - 2019
GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ
SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/ULUSLARARASI TİCARET VE PAZARLAMA (YL) (TEZLİ)/
Tez Adı: Deneyimsel pazarlamanın marka tercihi, marka sadakati ve marka özgünlüğüne etkisi: Giyim ürünleri üzerine bir araştırma
Akademik Görev Deneyim
ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
2023 -
BİTLİS EREN ÜNİVERSİTESİ
ADİLCEVAZ MESLEK YÜKSEKOKULU / MUHASEBE VE VERGİ BÖLÜMÜ