Marka Tatmini, Güveni ve Sadakati Arasındaki İlişkinin Sosyal Medya İletişimi Kapsamında İncelenmesi

8719287
Uluslararası
Hakemli
TR DİZİN
Marka Tatmini, Güveni ve Sadakati Arasındaki İlişkinin Sosyal Medya İletişimi Kapsamında İncelenmesi
TAN MUHAMMED FURKAN, ÇOLAKOĞLU EMRE
Gaziantep University Journal of Social Sciences
Türkçe
3
2021
20
2
574
590
1303-0094
Basılı+Elektronik
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Sosyal Medya İletişimi,Marka Tatmini,Marka Güveni,Marka Sadakati,PLS Yapısal Eşitlik Modeli
7568567
2024-08-19 15:33:05
Özgün Makale
http://dx.doi.org/10.21547/jss.832475