Scholar Yayınları
Makale Adı : Generation Z Young Consumers' Sustainable Purchasing Behaviors and Intent to Purchase Recyclable Products: A Comprehensive Study in Turkey using SEM
Yazar Bilgisi : B Armutcu, MF Tan
Dergi Adı : Business Research Proceedings 1 (1), 6-6, 2023
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Dergi Adı : Business Research Proceedings 1 (1), 6-6, 2023
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı :
Makale Adı : A study on intentions of generation Z consumers to buy recyclable products
Yazar Bilgisi : B Armutcu, MF Tan
Dergi Adı : Journal of Sustainable Marketing 4 (2), 190-206, 2023
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı : 5
Dergi Adı : Journal of Sustainable Marketing 4 (2), 190-206, 2023
Yayın Tarihi : 2023
Atıf Sayısı : 5
Makale Adı : DENEYİMSEL PAZARLAMANIN MARKA TERCİHİ, MARKA SADAKATİ VE MARKA ÖZGÜNLÜĞÜNE ETKİSİ: GİYİM ÜRÜNLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazar Bilgisi : H Aksoy, MF Tan
Dergi Adı : Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 144-163, 2021
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 2
Dergi Adı : Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 144-163, 2021
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 2
Makale Adı : Marka tatmini, güveni ve sadakati arasındaki ilişkinin sosyal medya iletişimi kapsamında incelenmesi
Yazar Bilgisi : MF Tan, E Çolakoğlu
Dergi Adı : Gaziantep University Journal of Social Sciences 20 (2), 574-590, 2021
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 17
Dergi Adı : Gaziantep University Journal of Social Sciences 20 (2), 574-590, 2021
Yayın Tarihi : 2021
Atıf Sayısı : 17
Makale Adı : Deneyimsel pazarlamanın marka tercihi, marka sadakati ve marka özgünlüğüne etkisi: giyim ürünleri üzerine bir araştırma
Yazar Bilgisi : MF Tan
Dergi Adı : Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 3
Dergi Adı : Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019
Yayın Tarihi : 2019
Atıf Sayısı : 3