çalıştı 1
Marka Kişiliği Geliştirmek: Türkiye'de Lüks (Gösteriş) Tüketimi ve Lüks Ürünlerde Kullanılan Arketiplerin İncelenmesi

Marka Kişiliği Geliştirmek: Türkiye'de Lüks (Gösteriş) Tüketimi ve Lüks Ürünlerde Kullanılan Arketiplerin İncelenmesi

9076147
Ulusal
Hakemli
Ulakbim
Marka Kişiliği Geliştirmek: Türkiye'de Lüks (Gösteriş) Tüketimi ve Lüks Ürünlerde Kullanılan Arketiplerin İncelenmesi
ERGİN-ÇAĞATAY HACER HANDE
Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Düşünceler Hakemli E-Dergisi
Türkçe
4
2021
15
42
63
1306-1003
Elektronik
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Halkla İlişkiler>Bütünleşik Pazarlama İletişimi>Algı Yönetimi>Halkla İlişkiler Yöntem ve Araçları
8013818
2024-08-27 09:40:12
Araştırma Notu
https://dergipark.org.tr/pub/euifydhed