TÜKETİCİLERİN MARKA KİŞİLİĞİ ALGISININ MARKA BAĞLILIĞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

8895668
Uluslararası
Hakemli
Academic Google, Academic Resource Index, ASR, Advanced Science Index, SOBİAD, ESJI, DRJI, SIS, oot Society for Indexing and Impact Factor Service, ASR, PIF
TÜKETİCİLERİN MARKA KİŞİLİĞİ ALGISININ MARKA BAĞLILIĞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
AYAZ GÜLŞAH, ÇATI Kahraman
INTERNATIONAL SMART JOURNAL
Türkçe
8
2021
7
49
2071
2083
e-ISSN: 2630-631X
Elektronik
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Marka, Marka Bağlılığı, Marka Kişiliği Algısı
7782641
2024-01-18 10:40:54
Özgün Makale
https://smartofjournal.com/index.jsp?mod=makale_tr_ozet&makale_id=56595