ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİKTE MARKA STRATEJİLERİYAPILANDIRMA SÜRECİNİ ETKİLEYEN PAZAR VE PAZAR YAPISINABAĞLI FAKTÖRLERİN TESPİTİNİN MAXQDA İLE NİTEL BİRDEĞERLENDİRMESİ

5438579
Uluslararası
Hakemli
SOBIAD, ASOS
ULUSLARARASI GİRİŞİMCİLİKTE MARKA STRATEJİLERİYAPILANDIRMA SÜRECİNİ ETKİLEYEN PAZAR VE PAZAR YAPISINABAĞLI FAKTÖRLERİN TESPİTİNİN MAXQDA İLE NİTEL BİRDEĞERLENDİRMESİ
YILDIRIM İBRAHİM, BİLGİNER ÖZSAATCI FATMA GÜL
The Journal of Academic Social Science
Türkçe
6
2017
5
47
510
532
2148-2489
Elektronik
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
4155976
2022-03-22 12:20:06
Özgün Makale
http://www.asosjournal.com/index.jsp