3779417
İngiliz Edebiyatı Derslerinde Kullanılan Yapay Zeka Araçlarının Öğrencilerin Yazma Ve Konuşma Becerilerini Geliştirmedeki Katkısı, Olası Zararları ve Etik ve Pedagojik Zorluklarının Bitlis Eren Üniversitesi Bağlamında Analizi
Yapay zeka teknolojilerinin eğitimdeki etkilerini inceleyen bu proje, Bitlis Eren Üniversitesi İngiliz Edebiyatı derslerinde kullanılan YZ araçlarının öğrencilerin yazma ve konuşma becerilerine katkılarını ve olası zararlarını analiz etmeyi amaçlamaktadır. Proje, YZ'nin eğitimde etik ve pedagojik risklerini değerlendirerek, sağlıklı bir entegrasyon süreci için öneriler geliştirmeyi ve üniversitenin dil eğitimine katkı sağlamayı hedeflemektedir.
Devam Ediyor
08.04.2025
9.000
TÜRK LİRASI
Danışman
ARAŞTIRMA PROJESİ
2025-05-27 11:20:20
ULUSAL